.....කලුවර අඩවිය....

(No1 Ghost Provider In Srilanka)


"ස්කොටිලන්තයේ" සුන්දර මුහුදු බඩ ගමිමානයක විසු "රැබී" ගමිමානයෙහි සිටි පළපුරුදු පාවහන් නිෂ්පාදකයා විය. උදෑසන හතේ සිට බොහෝ රෑ බෝ වන තුරු තම නිවසට යාබදව ඇති වෙළද සැල තුළට වී පාවහන් නිපදවන "රැබී" ගමිමුන්ට නැතුවම බැරි කිහිපදෙනාගෙන් කෙනෙකි. ‍


දෙසැමිබර් මාසයේ එක් ශිතල උදෑසනක සුපුරුදු පරිදි "රැබී" තම වෙළද සැල තුළට වී පාවහන් යුවළක් තනමින් සිටියේය.


හරියටම හෝරා යන්ත්‍රය උදෑසන අට නාද කරනවාත් සමග වෙළද සැළට පැමිණි අමුත්තෙකි. ශීතල හා මීදුම නිසා අදුරු පැහැ ගත් වීදිය අතරින් මතුව ආ අමුත්තා වෙළද සැල තුළට විත් දොර වසා දැමුවේය.


"රැබී" හිස ඹසවා අමුත්තා වෙත දෙනෙත හෙලුවේය. කළු පැහැති දිගු කබායක් හැදගත් ඉතා උස මිනිහෙකුගේ සිනහවකින් තොර මුහුණය ඹහුගේ නෙත ගැටුණේ.


මොකක්ද උවමනාව මහත්මයා ? "රැබී" විමසුවේය.


අමුත්තා මොහොතක් නිහඩවම වියළි බැල්මකින් යුතුව "රැබී" දෙස බලා සිටියේය. "ඹබ වැඩ කරන හැටියි මම බලාගෙන හිටියේ ඹබ ඉතා සීරුවට වැඩ කරනවා. සපත්තු හදන්න පටන් අරන් ගොඩක් කල් වෙනවද?" අමුත්තා රළු හඩකින් විමසුවේය. වැඩ අධික උදෑසන අනවශ්‍ය අමුත්තන් පැමිණිම සාමාන්‍යයෙන් "රැබී" නොරුස්සයි. එම නිසා ඹහු පිළිතුරු දුන්නේ ඹිනැවට එපාවට මෙනි.


"මුලින්ම මෙතැනදීම මගේ තාත්තාට අත් උදවි දෙනකොට මට වයස අවුරුදු 10 යි. අවුරුදු 26 ක් මම කළේ පාවහන් හැදීම".


"ඇත්තටම?" අමුත්තා විශ්මය පළ කළේය.


"එහෙනමි ඹබත් ඹහුගේ අඩි පාරේ යනවා වගේ" මේ කියමනත් සමගම අමුත්තා වියරු සිනහවක් පෑවෙන් "රැබී" මදක් නොසන්සුන් වුවේය. උවමනාවෙන් ඹහුගේ මුහුණ දෙස බැලු "රැබී" ට ඹහුගේ මුහුණ බෙහෙවින් සුදුමැලි බව පෙනිණි.


"ඹබට යමක් මිලදී ගන්න තියනවාද?" අමුත්තා පිටු දකින රිසියෙන් "රැබී" විචාළේය.


"ඹබ හදන සපත්තු කුටිටම හරි අගෙයි.ඒක විකුණනවද?" අමුත්තා ප්‍රශ්න කළේය.


"මේ සපත්තු කුටිටමේ එක සපත්තුයි මම දැනට ඉවර කරලා තියෙන්නෙ අනිත් සපත්තුව ඉවර වෙනකොට හෙට දවල් වෙයි. සපත්තු කුටිටම නමි සිලිං අටක් වෙනවා"


"හොදයි මම ඒක මිලයට ගන්නවා" අමුත්තා කීවේය.

"ඒත් ඹබ සපත්තුව දාල බැලුවෙ නැහැනෙ."


" කමක් නැහැ මට බැලු බැල්මට කියන්න පුළුවන් ඒක මට ප්‍රමාණයෙන් හරි බව" අමුත්තාගේ පිළිතුර විය.


කෙසේ නමුත් "රැබී" සාද නිම කළ සපත්තුව අමුත්තා වෙත පෑවේය. පැළදගෙන හුන් ඉතා පරණ වී ගිය දුඹුරු පැහැති සපත්තුව ඉවත දැමු අමුත්තා අළුත් සපත්තුව පැළද ගත්තේය.


"මම කිවිවෙ ඒක මගේ කකුළට හරියටම හරි.මෙතන සිලිං අටක් තියෙනවා. ඉතුරු සපත්තුව ගෙනියන්න මම හෙට දවල්ට එනවා" අමුත්තා පැවසුවේය.


"එහෙම නමි ‍හෙට හවස හතරට විතර එන්න." අමුත්තාගේ අද්භූත හැසිරීමෙන් විමතියට පත්ව සිටි "රැබී" කිවේය. ඹහු තවත් පුදුමයට පත්කරවමින් එක් පයකික් ගලවා ගත් පැරණි සපත්තුව සාක්කුවෙහි ලා ගත් අමුත්තා එක් කකුලක අළුත් සපත්තුවත් අනික් කකුලෙහි පරණ සපත්තුවත් සමග නික්ම ගියේය.


තම අත්ල මත අස්වාභාවික ලෙස දිළිසෙන කාසි කිහිපය දෙස බලමින් "රැබී" කල්පනාවට වැටුණේය. ඒ සමගම අගනා පාවහන් ජෝඩුව වෙනුවෙන් සිලිං දහයක් අය කළා නමි වඩා හොද බව සිතමින් ඹහු මුදල් පොකැටිටුවේ ළා ගත්තේය.


එක්වරම වෙළදසැල වෙත ගලා ආ දැඩි ශීතලත් "රැබී" ට දැණින.ගිනි උදුන දැල්වෙද්දී දැණෙන දැඩි ශීතල පිළිබදව "රැබී" විමසිලිමත් වුවද ඊට හේතුව සොයා ගැනිමට ඹහුට අපහසු විය. ඒ අතරම පෙර පැමිණි අමුත්තාගේ අත්භුත හැසිරීම නැවත ඹහුට සිහි වු අතර පසුදා සවස ඹහු ආපසු එන විට සපත්තුව නිම කර නොතිබුණහොත් උද්ගත විය හැකි තත්ත්වය පිළිබදව දැඩි බියක් ද රැබී ට දැනෙන්නට විය. ඹහු වහාම සපත්තුව තැනීම ආරමිභ කළේය.


ඒ සමග නොපුරුදු ශීතල තමා අසල දැවටෙන්නට වුයේ අමුත්තාගේ පැමිණීමත් සමගම බව ඹහුට කල්පනා විය. අද්භුත බලවේගයක් තමා වටා කැරකෙන්නාක් මෙන් "රැබී" ට දැණිනි. මේ අද්භුත බලවේගය විසින් මෙහෙයවන ලැබු රැබී කබාය හා තොප්පිය පැළදගෙන ශීතල වීදියට බැස්සේය.


තමා හමුවට ආ අමුත්තා පසුපස හඹා යාම ඹහුගේ අභිලාශය විය.


සුළු මොහොතක් ගෙවෙන තැන තමා ඉදිරිපසින් නැගෙන පාවන් හඩ "රැබී" ගේ සවන පතිත විය. පාළු මගෙහි පැතිර ගත් මීදුම අතරින් වුව ද තමා ඉදිරියෙන් ඇදෙන අමුත්තා හදුනාගැනිම "රැබී" ට අපහසු නොවීය.


"රැබී" විමතියට පත් කරවමින් අමුත්තා ගමිමානයේ සුසාන භුමිය තුළට ඇතුළු වනු පෙණින.සොහොන් කොත් අතරින් ඇවිද යන ඹහුගේ ගමන් වේගය කෙමෙන් වැඩි විය.එක් තැනක අමුත්තා නතර විය. සොහොන් ගලකට මුවා වී සිටි "රැබී" ට තම සිරුර අප්‍රාණික වන බව දැනෙන්නට වුයේ අමුත්තා එතැන තිබු අළුතෙන් සාරන ලද වලක් තුළට බැස පස් දැතින් ඇද ගනිමින් වල වසන බව දැකීමෙනි. මොහොතකින් අමුත්තා සගවා ගනිමින් වල වැසී ගියේය.


පසුපස නොබලා සුසාන භුමියෙන් දිව ගිය "රැබී" ඒ අසල වු මිතුරෙකුගේ දොරට තටිටු කළේ අසිහියෙනි. සිදු වු සියල්ල පැවසු "රැබී" ඒ අසල වු වෙනත් අසල්වැසියන් කිහිප දෙනෙකුද කැටුව සුසාන භුමියට දිව ගියේය. සිදු වු සියල්ල යන අතරමගදී "රැබී" පැවසු බැවින් උදළු ගල්කටු ආදිය රැගෙන ගිය පිරිස රැබී විසින් පෙන්වන ලද වල හාරන්නට වුහ.


සියල්ලෝම භීතියට පත් කරමින් "රැබී" දුටු අමුත්තාගේ සිරුර පෙටිටියකින් තොරව වල තුළ තිබිණ. නොඅනුමානව ඹහු මියගොස් සිටියේය. "රැබී" ගෙන් මිළදී ගත් සපත්තුව පවා ඹහුගේ පයේ රැදී තිබිණ. මෙම කලබලය මැද්දේ "රැබී" එම සපත්තුව සිරුරේ කකුලෙන් ගලවා ගත්තේය. එය එසේ තිබෙන්නට හැරීම නාස්තියක් කොට සලකමිනි.


අද්භුත සිදුවීම පිළිබදව නොයෙකුත් මත පළකරමින් පිරිස විසිර ගිය අතර මෙම සිදුවිම තම නිවෙස් වල උදවියට නොපැවසිය යුතු බවටද ඹවුහු ගිවිස ගත්තේ විශේෂයෙන් කාන්තාවන් අනවශ්‍ය බියක් ඇති කර ගන්නා බව නිසැක නිසාය.


පසු දා දහවල් අහාරයෙන් පසු තරමක් අසනීප ගතියෙන් පෙළෙන්නට වු "රැබී" ගේ බිරිද නින්දකට වැටී සිටී අතර රැබී සුපුරුදු පරිදි පාවහන් තැනිමෙහි නිරතව සිටියේය.


ගතවුයේ මොහොතකි.කමිපා කරවන විලාපයකින් භිතියට පත් රැබී ගේ බිරිද අවදි වුවාය. වහා "රැබී" වැඩ කරමින් හුන් තැනට ගිය ඇයට දක්නට ලැබුණේ ප්‍රාණය නිරුද්ධ වු රැබී ගේ සිරුරයි.


ඒ බියකරු මොහොතේ "රැබී" අත්දුටු දෙය පිළිබදව නිවැරදි ව පවසන්නට අන් කිසිවෙකු නොවුවද දින කිපයක් ඇතුලත "රැබී" ගේ මිතුරන් මාර්ගයෙන් ගම පුරා පැතිර ගිය කතා වේ අවසානය වුයේ නියමිත වේලාවට "රැබී" ගෙන් ඉතිරි සපත්තුව පමණක් නොව තමාගෙන් ගලවා ගත් සපත්තුවද ගෙන යැමට අද්භුත මිනිසා ආපසු පැමිණි බවය.


එය එසේ නොවෙතියයි සිතිය හැක්කේ කාටද ??
(ඹයාලා කතාව කියවල Comment එකක් දැමිමට අපි තරහ නැ........)




"බර්නාඩි මැක්ස්විනි" අයර්ලන්තයේ පාරමිපරික ගොවි පවුලකට අයත් තරුණයෙකි.1870 දී උපත ලැබු ඔහු තරුණ වියේදී කුඩා ගොවි නිවසක සිය මව සමග වාසය කරමින් ගොවිතැනෙහි නිරත වුවේය.කුඩා කල සිටම "බර්නාඩි" නිතරම කල්පනා කරන තමාගේම සිහින ලෝකයක ජීවත් වන අද්භූත චරිතයක් ලෙස ගමිමු දැන සිටියහ. ඔහුගේ මව ඔහුට බෙහෙවින් ආදරය කළාය. ඒ අතරේ දිනක් තමාට මේ ගොවි ජීවිතය රුවි නොවන බවත් කතෝලික පුජකයෙකු වීමට තමා අදහස් කරන බවත් බර්නාඩි සිය මවට දන්වා සිටියේය.


කාලය ගෙවී ගියේය. පුජකවරය ලබා ගත් "බර්නාඩි" තමා උපන් ගමෙහිම කුඩා දේවස්ථානය භාර පුජකයා ලෙස පත්වී ආවේය.


පුජක "මැක්ස්විනි" කඩිසර විය. තමාට අයිති වැඩ කොටස නිසි වේලාවට නිසි ලෙස කරන්නෙකු ද වුයේය. ඔහුගේ එකම පරමාර්ථය වුයේ දේවස්ථානය දියුණු කිරීමත් දේව පණිවිඩය පැතිරවීමත්ය. ඔහුගේ දේශණාවල හරවත් බව පිළිබදව ගමිමු කතා කළහ. ගමිමානය සුව නින්දේ පසුවන මැදියමි රැයේදීත් ඔහුගේ කුඩා නිවස එළිය වී තිබුණේ බොහෝ රෑ බෝ වන තුරු ඔහු තනිවම පාඩමි කළ බැවිනි.


තමා බැහැ දැකීමට ආ අහිගුණ්ධීකයෙකුට වුවත් ඔහු නොසලකා හැරියේ නැත. නවාතැන් පැතු හිගන්නෙකුට වුවද දේවස්ථානය තුළ ඉඩ ලබා දීමට ඔහු පසුබට නොවුයේ ගමිමුන්ගේ විරෝධය මැදය.


ඔහු හැම විටම නිවැරදි විය. නමුත් පුදුමයකට මෙන් එළිපිට නොපෙන්වුවත් ගමිමුන් තුළ ඔහු කෙරෙහි වුයේ අප්‍රසාදයකි. එයට පැහැදිලි හේතුවක් දැක්වීමට ඔවුන් අසමත් වු නමුදු පුජකවරයා තමාගේ හිතවතෙකු ලෙස සැලකීමටද ඔවිහු මැලි වුහ. තමාගේ පුද්ගලික ප්‍රශ්න ගමිමු කිසිවිටෙකත් පුජකයා හා සාකචිජා නොකළහ. පැහැදිලිවම කිව නොහැකි බියමුසු හැගිමක් ගමිමුන් තුළ පුජකයා කෙරේ විය. ඔහුගේම ඥතීන් පවා පුජකයා කෙරෙහි දැක්වුයේ දුරස්ථ ආකල්පයකි.


පනස් විය පසුකර දින කීපයක් ගත වු ඉක්බිති පුජක "මැක්ස්විනි" අභිරහස් රෝගයකින් පෙළුණේය. මාස කිහිපයක් පරීක්ෂා කළද වෛද්‍යවරුන්ට හදුනාගත නොහැකි වු මෙම රෝගයෙන් පීඩා විදි පුජකවරයා ඇට සැකිල්ලක් මෙන් කෘශවී ගියේය. දිනක් උදැසන ඔහු සයනය මතම මිය ගොස් සිටියේය.


පුජකවරයාගේ හදිසි මරණය ගමිමුන් තුළ ඇති කළේ කමිපනයක් මිස ශෝකයක් නොවේ. පුජක මැක්ස්විනි ට වඩා උණුසුමි හදවතකින් යුතු තමාට කිටිටු වන්තයෙකු මීළග පුජකතුමා වී එනු දැකීමට ඔවුහු ප්‍රාර්ථනය කළහ.
කෙසේ හෝ මියගිය පුජකයාට නිසි ගෞරවය දීමට කල්පනා කළ ඥතීහු මෘත දේහය ඔහුගේ මවගේ නිවසට රැගෙන ගියහ.ඉතාමත් මහළු වී සිටි මව ඒ වන විට මද අසනිප ගතියෙන්ද පෙළුණාය. පුතුගේ මරණය ඇගේ සිත කමිපා කරවීය. අවමංගල්‍ය පෙරහැර සමග සුසාන භූමියට යැම ඇගේ සෞඛ්‍යයට හිතකර නොවන වග වැටහුණූ බැවින් මෘත දේහය රැගත් පෙරහැරට ඇය සමිබන්ධ කරවා නොගැනිමට ඥතීහු තීරණය කළහ.


1925 වසරේ ඒ අදුරු සවස් යාමයේ තම එකම පුතුගේ මෘත දේහය රැගත් කරත්ත සහ මෝටර් රථ වලින් සමන්විත අවමගුල් පෙරහැර කදුකර මාවත දිගේ ඉදිරියට ඇදෙනු මහළු කාන්තාව කදුළු පිරි දෑසින් බලා සිටියාය.
අවමගුල් පෙරහැර සුසාන භූමියට ළගාවෙමින් පැවතිණි. ආගමික කටයුතු ඉටු කිරීමට පුජකවරයෙක් ද පැමිණ සිටියේය.


දේහය මිහිදන් කෙරිණ. පැමිණි පිරිස පෙරළා පුජකවරයාගේ නිවස බලා යමින් සිටියහ. කදුබඩ පාරවල් වල පැමිණිම නිසා ඇති වු වෙහෙසටම පරිසේ හුන් කාන්තාවන් බොහෝ දෙනෙකුට නින්ද ගොස් තිබිණ.


ඉදිරියෙන්ම ගමන් කරමින් තිබු මෝටර් රථයේ හුන් මිනිසා තමා අසල හුන් සගයා දෙස බැලූවේය.
"මේ රෑ වේගෙන එන වෙලාවෙ කවුද අර මෙ පැත්තට එන්නෙ?" හුණු ගල් සහිත පාරේ ඈතින් පැමිණෙන්නකුගේ රුවක් ඔවුන්ගේ නෙත ගැටී තිබිණ. "දෙයියො තමයි දන්නෙ බලමු කවිද කියලා.මිනිහා අපේ පැත්තටනෙ එන්නෙ" අනිකා පිළිතුරු දුන්නේය.


රුව ඉදිරියට ඇදෙමින් තිබිණි. ඔහු ඇදගෙන හුන්නේ කළු පැහැති දිගු කබායකි. රිය පෙරහැරට ළංවු පුද්ගලයාගේ මුහුණ දුටු පිරිමින්ගේ නෙත් විකෘතිව ගියේය. ගැහණුන් යටි ගිරියෙන් කෑ ගැසුවෝය. සියල්ලන්ගේම දෙනෙත්හි සටහන් වුයේ අප්‍රමාණ භිතියකි.


නිතරම ඇද සිටින කළු පැහැති දිගු කබාය හැදගෙන ඔවුන් ඉදිරියට පැමිණෙමින් හුන්නේ මොහොතකට පෙර ඔවුන් විසින්ම මිහිදන් කරනු ලැබු මැක්ස්විනි පුජකතුමාය.


"ඒ ඔහු තමයි දෙයියෝ සාක්කි !! ඒ ඔහු තමයි" එකිනෙකා වියැළුණු දෙතොළින් කොදුරන්නට පටන් ගත්හ. මිය යැමට පෙර අවසන් වරට ඔහු ඇද සිටියේ මෙම දිගු කළු කබායයි. නමුත් ඔහුව මිහිදන් කරන ලද්දේ වෙනත් ඇදුමි කටිටලයකිනි.


පුජකවරයා සමිපුර්ණ රිය පෙරහැර පසු කරමින් සෙමින් ඇවිද ගියේය. ඔහුගේ බිහිසුණු පෙනුම වඩා හොදින් දැක ගත් පිරිස කමිපනයට පත්වුහ.බෙහෙවින් සුදුමැළිව ගිය ඒ මුහුණෙහි දෙනෙත මැණික් කැට දෙකක දීප්තිය පළ කළේය. ඇසිපිය ගැසිමක් නොවු අතර දෙනෙනෙහි සෙලවිමක්ද නොවීය. දත් ඇන්ද ඉදිරිපසට බියකරු ලෙස නෙරා ගොස් තිබිණි. දෙතොල නොපිට පෙරළි විදුරු මස මතුකර පෙන්වීය. අවසාන කරත්තය පසුකළ පුජකවරයා වංගුවකින් හැරි නොපෙනී ගියේය. වාහන වල හුන් පිරිස අතර ඇති වුයේ විශාල කලබැගෑනියකි. ඔවුහු තමන් දුටු දේ විමතියෙන් සහ නොසන්සිදුණු භීතියේන් යුතුව සාකචීජා කළහ.බෙහෙවින් සසල වු යුවතියක් හඩන්නට පටන් ගත්තාය. ඇගේ මව ඇය අස්වසන්නට වුවාය.


පුජකයාගේ මවගේ නිවෙස අසල නැවැත් වු වාහන පේළියෙන් සියල්ලන්ම බිමට බැස ගත්හ. ඊ ළගට ඔවුන්ගේ ගැටලුව වුයේ තමන් දුටු අද්භූත සිද්ධිය මහළු මවට පවසනවාද නැද්ද යන්නයි.


"කිසිම දෙයක් ඇයට කියන්න එපා.. ඈ හොදටම කණගාටුවෙන් ඉන්නේ. මෙ කතාව ඇහුවොත් ඇය හොදටම දුක් වේවි.."අවසානයේ එක් වැඩිහිටියෙක් පවසා සිටියේය.


මහළු කාන්තාවගේ නිවසේ පොටිකෝව යටට පිරිස එක්රැස් වුහ. එක් කාන්තාවක් දොරට තටිටු කළාය. බලාපොරොත්තු වු පරිදි මහළු කාන්තාව දොර හැරියේ නැත.නිවෙස පුරාම පැතිරි පැවතියේ දැඩි හිහැඩියාවකි. ඇයට කතා නරමින් නැවතත් ඔවුහු දොරට හඩ නගා තටිටු කළහ.නමුත් කිසිදු පිළිතුරක් නොවිය.මෙය පැමිණි පිරිසට ප්‍රහේළිකාවක් වුයේ ඔවුන් පිළිගැනිමට ඇය අනිවාර්යෙන්ම නිවසේ සිටිය යුතු බැවිනි.


එක් තරුණයෙක් නිවසෙහි පසක වු ජනේලයකින් විසිත්ත කාමරය දෙස බැලු වේය.


"ඇය විසිත්ත කාමරයේ බිම වැටිල ඉන්නවා.අපිට දොර කඩලා ඇතුළට යන්න වෙයි."තරුණයා කෑ ගැසු වේය.


ශක්තිමත් බාහු කිහිපයකින් පහර කෑ දොර විවර වී ගියේය.සියල්ලන්ම බිම වැටී සිටින මහළු කාන්තාව වටකර ගත්හ.මුලදී සියල්ලන්ම සිතුවේ ඇය මිය ගොස් ඇති බවය. ඇද මතට ඔසවා තබන ලදුව ඇය දෙනෙත් විවර කළෙන් ඇයට සිහි මුර්ජා වී ඇති බව පිරිසට වැටහී ගියේය.


තරුණ කාන්තාවක් ඇයට වතුර ස්වල්පයක් පෙවිවාය.බිය පහව නොගිය දැසින් මහළු කත පිරිස දෙස බැලුවාය.


"මොකද වුණේ? ඔබ මොකකට හරි බය වුණාද?" තරුණිය විමසුවාය.


"ඔවි !! මාව මුණගැහෙන්න අමුත්තෙක් ආවා." මහළු කත කෙදිරුවාය.


"අමුත්තෙක්?? කවිද ඒ?" එයට පිළිතුරක් නොදුන් ඇය වටපිට බැලුවාය..


"කෝ ඔහු දැන්? ඔහුව දැකලා මම හොදටම බය වුණා. මට සිහිනැතිවෙන්න ඇති.නමුත් මං කියන්න යන දේ ඔබලා විශ්වාස කරන එකක් නැහැ"


මහළු කාන්තාව කී දෙයින් පිරිස තුළ ඇති වුයේ සැකයකි. "අපට කියන්න මොකද වුණේ කියලා?" වැඩිහිටි ගැමියෙක් විමසුවේය.


මේක සිද්ධ වුණේ දැනට පැය භාගයකට විතර ඉස්සෙල්ලා.දැන් වෙලාව හතයිනෙ.හය හමාරට විතර මට කවුරු හරි ගේ දිහාට එන අඩි හඩක් ඇහුණා. ඊට පස්සෙ කවු‍ද දොරට තටිටු කළා. මුලින් මම හිතුවේ ඒ ඔබලා කියලයි.ඒත් මම හිතුවා ඔබලා මං හිතුවට වඩා ඉක්මණින් ඇවිත් කියල. ඒත් එක්කම මට හිතුණා ඇයි මට වාහන වල සද්දෙ ඇහුණෙ නැත්තෙ කියලා. මම ජනේලයෙන් පිටත බැලුවා..


ඒ ඔහුයි.
ඒ මගේ පුතා බර්නාඩි


මගෙ පුතා පණ පිටින්ම වගේ ඉදිරිපිට හිටගෙන හිටියා.කොහොමද එහෙම වෙන්නෙ?? එත් මං දැක්කෙ ඔහුවම තමයි. ඔහුගෙ මුහුණෙ බියකරු පෙණුමක්.මුහුණ ඇද වෙලා.දත් එළියට නෙරලා.තොල් ඇද වෙලා මා දිහා රවාගෙන උන්නා. ඔහු සුදුමැලි වෙලා.


විටෙක වැළපෙමින් ද විටෙක භීතියෙන් සසල වු දෙනෙතින්ද යුතුව මහළු කාන්තාව නොනවත්වා කියවාගෙන ගියාය.


"ඒ මොනව වුණත් මම දොර අරින්න හිත හදා ගත්තා.මොන විදිහට ආවත් ඒ මගේ පුතා.ඒත් මගෙ දෙපා ගැහෙන්න පටන් ගත්තා.හැම තැනම අදුරු වුණා.මට මතක මාව ඇදගෙන වැටෙනවා විතරයි." මහළු කාන්තාවගේ හඩ ඉතා දුක්මුසු විය.


"අපිට ඔබව විශ්වාසයි. අපිත් ඔහුව දැක්කා" දිගු නිහැඩියාවකට පසු වැඩිහිටි ගැමියෙක් කටහඩ අවදි කළේය. අතර මගදී හමු වු පුජකවරයා පිළිබදව ඔහු මහළු කාන්තාවට විස්තර කළේය.


ඒ සිදුවීම කිසිවෙකුගේ මතකයෙන් ගිලිහුනේ නැත.එද ඔවුන් ඔහුගේ මුහුණේ දුටු බිහිසුණු සුවරුපය ජීවත්ව සිටියදී තමා ඔහුගේන් ඈත්කර තැබමට හේතුව නොවේදැයි ඔවුහු එකිනෙකාගෙන් විමසුහ.ජීවතුන් අතර සිටි මුළු කාලයේදීම ඔහු අභිරහස් මිනිසකු විය.කිසියමි බියකරු රහසක් ඉතිරි කර තබා ඔහු වෙන්වුයේය. එය කුමක්දැයි කිසිවෙකු නොදත් නමුදු ඔහුගේ ආත්මය එය පැවසීමට වෙරදරා ඇති බව පසුව සියල්ලෝම කීහ.






1954 වසරේ දිනක බ්‍රිතාන්‍යයේ විසු රෙදි වියන්නෙකු වු ගිල්බටි කැමිප්බල් ගේ නිවසෙහි දොරට සිගන්නෙකු තටිටු කලේය."මහත්මයා මම දවස් දෙකකින් කිසිම දෙයක් කාලා බීලා නෑ කරුණාකරලා මට කෑම ටිකක් දෙන්න පුළුවන්ද?" කෝපයට පත් "කැමිප්බල්" මහතා සිගන්නා එළවා ගත්තේ පරුෂ වචනයෙන් බැණ වදිමිනි.
ඊළග මොහොතේ සිගන්නා කතා කලේ තර්ජනාත්මක ස්වරයෙනි.තමුසේ මට පාන් ගන්න මුදලක් දෙනවද?නැද්ද?මෙම තර්ජනය හමුවෙ වඩාත් කෝපයට පත් "කැමිප්බල්" මහතා සිගන්නා පිටත සිටියදී හඩ නගා දොර වසා ගත්තේය.
"හොදයි මහත්මයා අපි බලා ගනිමු.මට මෙහෙම සැලකීම ගැන ඔබ පසු තැවෙන දිනයකුත් ඒවි." පිටත සිටි සිගන්නා වෙගවත් හඩින් පවසනු ඇසිණ.
සිගන්නාගේ තර්ජනය "කැමිප්බල්" මහතාට සුළු මොහොතකින් අමතකව ගියේය.
සති කිපයක් ගෙවි ගියේය. හිටි හැටියේ "කැමිබප්ල්" නිවස තුළ නොයෙක් අද්භූත ශබ්ද නැගෙන්නට විය. මුලින්ම ඇසෙන්නට වුයේ කුඩා දරුවෙකුගේ සෙල්ලමි නලාවකින් ඇසෙන නලා හඩක් බදු ශබිදයකි. මෙය නිවස තුල පමණක් නොව ගෙවත්තෙහිද ඇසිණි. මුලින්ම මෙම නලා හඩ ඇසී තිබුණේ ළිදෙන් වතුර ගෙන ඒමට ගිය "කැමිප්බල්" මහත්මියටය. ඒ මොහොතේ අසල්වැසි කාන්තාවක්ද ඇය අසල විය. නලා හඩ පමණක් නොව කිසිවෙකු "කැමිප්බල්" මහත්මියව "ළිදට තල්ලු කර දමන බවට" තර්ජනය කරන කටහඩක් ද දෙදෙනාටම ඇසිණි.
මුල්වරට සිගන්නාගේ තර්ජනය පිළිබද භීතියක් "කැමිප්බල්" මහත්මියට ඇති වුයේ මෙම සිදු විමෙන් පසුවය.පසු දින සිට නිවසේ දොර ජනෙල් හා දුමිකවුළු තුළින් ගල් කැට විසි කිරීම ආරමිභ විය. "කැමිප්බල්" නිවසෙහි සැරි සරන අවතාරය පිළිබද ගම පුරා පැතිර යන්නට වු අතර අවතාරය දිනෙන් දින වඩාත් දරුණු වුවා සේ විය.

"කැමිප්බල්" මහතා වියන රෙදි කතුරකින් කීතු වන සේ කපා දැමීම නොකඩවා සිදුවිය. "කැමිප්බල්" පවුලේ උදවිය හැද සිටින කබා හිස්වැසුමි හා ඇදුමි ද තැනින් තැන කතුරකින් කපා දමා තිබුණේ ඔවුන් එවා ඇද සිටිද්දීමය. අදෘශ්‍යමාන හස්තයකින් මෙම සියල්ල සිදු කෙරිණ.
රාත්‍රියට ඔවුනට නින්දක් නොවිය. නොපෙනෙන කිසිවෙකු ඇද ඇතිරිලි පමණක් නොව ඇඳ සිටින ඇදුමිඳ ඉවත් කර දමන්නට විය. නිවසේ අල්මාරි සහ කබඩි හිටි හැටියේ ඇර දමා ඒවායෙහි ඇති භාණ්ඩ බිම විසිරුවා දැමීම ද සිදු වන්නට විය.
"කැමිප්බල්" මහතා රෙදි විවීම සඳහා උපයෝගී කරගන්නා භාණ්ඩ හිටි හැටියේ අතුරුදහන් වන්නට වු අතර දින ගණනකට පසු නිවසේ අහුමුළු වල තිබී ඒවා හමුවිය. වියු රෙදි සියල්ල කපා දැමිම නොකඩවා සිදු වු බැවින් තම ජිවන වෘත්තිය නතර කර දැමීමට "කැමිප්බල්" මහතාට සිදු විය.

ආරක්ෂාව පතා දරුවන්‍ පමණක් හෝ ඥතීන්ගේ නිවස් වලට පිටත් කර හරින ලෙසට හිතවතුන් කළ අවවාද නොතැකු "කැමිප්බල්" මහතා තව දුරටත් නිවසෙහිම රැඳි සිටියේය.

එක් ඉරු දිනක දිවා කාළයෙහි "කැමිප්බල්" නිවස තුළ අද්භූත ගින්නක් හට ගත්තේය.අසල්වැසියන් මැදිහත් වී ගින්න නිවා නොදමන්නට නි‍වෙස අළු ගොඩක් වන්නට ඉඩ තිබිණ.
නිරතුරුවම දෙවියන් යදිමින් තමා මෙම අදෘශ්‍යමාන බලවේගයෙන් මුදා දෙන මෙන් "කැමිප්බල්" පවුල ඉල්ලා සිටියදී ඊ ළග අගහරුවාදා දින උදැසන නමයට පමණ නැවතත් අදෘශ්‍යමාන ගින්නක් ඇතිවිය. මෙවරද ගින්න නිවා දැමීමට අසල්වැසියන් සමත් වුහ.

"කැමිප්බල්" නිවැසියන් බොහෝ විට රාත්‍රියට ගත කළේ නිදි වර්ජිතවය. ගෙමිදුලෙහි වු මල් පාත්ති අවුල් කිරීම, මිදුලෙහි වු තණකොළ උදුරා දැමීම, මඩුවෙහි වු පිදුරු තැන තැන විසිරුවා දැමීම, ඇදුමි අතුරුදහන් වීම, නිවැසියන්ගේ සිරුරු වලට අල්පෙනෙති තුඩු වලින් අනිනවාක් මෙන් දැනීම අත්භූත ක්රිරයාවලියට අළුතෙන්ම එක්විය.

දිනක් පවුලේ බාල දරුවා වු "ටොමි" කිසිවෙකු තමා අමතමින් තම පියාගේ නිවසේ නොරැ‍‍දෙන ලෙස පැවසු බව කී‍්වෙය.එළෙසින්ම එදින සිට "ටොමි" භූත ආත්මයේ දැඩි අතවර වලට ලක් වු අතර මෙය නිසාම ඔහු පාසල් නේවාසිකාගාරයක නැවැත්වීමට සිදුවිය.

මෙම අවවාදාත්මක කටහඩ නිවසේ අනෙකුත් අයටද ඇසෙන්නට පටන් ගැණිනි.එම කටහඩ කලකට පෙර නිවසට පැමිණි සිගන්නා ගේ කටහඩට සමාන බව "කැමිප්බල්" මහත්මිය‍ගේ අදහස විය.නිවස ආශිර්වාද කිරීමට ගෙන්වන ලද පුජකවරයාට මෙ‍ම අද්භුත කටහඩ ඇසිණි. පුජකවරයාට යාචිඤ කරන තුරු නිහඩව සිටින අවතාරය යාචිඤව නැවතුණු වහාම පෙර ලෙස පෙරළි කරන්නට විය.

දිනක් පුජකවරයා යාචිඤ කරන අතරෙහි අද්භූත කටහඩ කතා කරන්නට විය. "මට ඉස්කෝප්පයක් සහ උදැල්ලක් දෙන්න.ඉන් පසු නිවසේ සියළු දෙනාම සත් දිනකට නිවසින් පිටවී සිටිය යුතුයි. ඒ කාලය ඇතුලත මම වලක් හාරා එතුළ වැතිරෙනවා. ඉන්පසු මගෙන් ඔබට කරදරයක් නැහැ."
මෙම තීරණයට "කැමිප්බල්" තදින්ම විරුද්ධ විය. ඒ මොහොතෙහිම නොපෙනෙන තැනකින් පිටත ආ වැළමිට සිට ඇගිලි තෙක් ඇති දෑතක් වියරු වු ලෙසින් පොළවට ගසාගෙන ගියේ සියල්ලන්ම භීතියට පත් කරවමිනි.

පසු දිනක කේක් කැබලි කීපයක් දරුවන් අත‍ර බෙදමින් හුන් "කැමිප්බල්" මහත්මිය ගෙන් අවතාරය කෑමට යමක් ඉල්ලුයේ හඩ නගාය. එදිනම උදෑසන නිවසෙහි සේවිකාව වු මාග්ර ටි පාන් කමින් සිටින විට කිසිවෙකු තමා අත වු පාන් කැබැල්ල උදුරා ගත් බව දන්වා තිබිණ. මේ අතර නිවස ගිනි තබන බවට අවතාරය නැවත නැවත තර්ජනය කරන්නට විය. නිවසේ තිබු ආහාර දුව්‍ය අතුරුදහන් ‍විමට පටන් ගෙන තිබු අතර ඒවා නැවත හමුවුයේ ඇදක් යට හෝ ඇතිරිලි යට තිබියදීය. කිසිවෙකු නිවසෙහි එහා මෙහා යන හඩ රාත්‍රිය පුරාම ඇසෙන්නට විය.
එක් රාත්‍රියක නිවසෙහි වු ඇදක් ගිනිගෙන දැවෙන්නට වීම මෙම අද්භූත ක්‍රියාවලියේ අ‍වසානය විය. අධෛර්යට පත් නොවි "කැමිප්බල්" පවුල තවමත් නිවසෙහි සිටීම අවතාරය දුර්මුඛ වීමට හේතුවිය.

මෙය අතර ලැබුණු තවත් ආරංචියකින් කියවුණේ "කැමිප්බල්" මහතාට තර්ජනය කළ හිගන්නා මෙම අද්භූත සිදුවිමි පටන් ගැනිමට දින කිපයකට පෙර මිය ගිය බවයි..............


එංගලන්තයේ යෝක් ප්‍රන්තයෙහි පිහිටි වෙළද සැලක් තුළ රාක්ක වල අසුරා තිබු ක්‍රීමි පියර හා වෙනත් ආලේපන හිටි හැටියේ පියඔ යන්නට පටන් ගත්තේය.බරින් වැඩි විශාල ෂැමිපු බොතල් පවා පුළුන් මෙන් පාවි බිම පතිත විය. කිසිදු හානියක් නොවී ඒවා බිම පතිත විය.
තවත් දිනෙක රාත්‍රියේ වෙළදසැලක් තුල ගින්නක් පිළිබදව අනතුරු හැගවි‍මේ සිනුව නාද වියග එවිට දිව ආ ගිනි නිවන භටයන්ට දැක ගන්නට ලැබුණේ ඉබ්බෙකු දමා වසා ඇති වෙළදසැල තුළ අනතුරු හැගවීමේ සිනුව රදවා අති තැන වීදුරුව කිසිවෙකු විසින් බිද දමා අති බවය.
දෙසතියක් පුරා මෙබදු අත්භුත සිදුවිමි වෙළදසැළ තුල ගහණ විය.අනතුරුව ඒවා ක්‍රමයෙන් අඩු වී ගියේය. වෙළද සැල තුළ අවතාරයක් සැරි සරන බවට රාවයක් සැම තැනම පැතිර ගොස් තිබිණි. මෙය පෝටගයිස් යනුවෙන් ජර්මන් බසින් හැදින්වෙන කලහකාරී භූත වර්ගයේ එකෙකු බව ද ඒ සමග සදහන් විය.
දුරාතීතයේ සිටම නිවසේ වල හා ව්‍යාපාරික ස්ථාන වල සැරි සැරූ මෙම අවතාර දෙර ජනෙල් වලට තටිටු කිරීම,භාණ්ඩ පියාඔා යැවීම,ලාවීවු ඇර දැමිම බිත්ති අතරින් භාණ්ඩ එහා මෙහා යැවීම වැනි අත්භූත සිදුවිමි මගින් මිනිසුනට කරදර කරන බව ද කිය‍වෙ.
යෝක් හි වෙළද සැල තුල අත්භුත සිදුවිමි නතර වනවාත් සමග ‍මෙම අවතාරය සැරි සරන්නට වුයේ පැඩිගෙටි පවුල පදිංවීව හුන් නිවසෙහිය.රාත්‍රී කාලයන්හි පැඩිගෙටි නිවසේ සිනුව අදෘඹශ්‍යමාන හස්තයකින් නාද දෙන්නටත් පිය ගැට පෙළට තටිටු කරන්නටත් විය. අවසානයේ ඔවුහු නිවස අතහැර ගියහ.භූතයා නිවසේ රජ කරන්නට විය
තවත් නිවසක කලහකාරී භූතයා ගේ අවඩානය යොමු වී තිබුණේ බිත්තියෙහි වු ඔරලෝසුවක් වෙතය. ඔරලෝසුව විටින් විට එහා මෙහා පැද්දෙයිග මෙි හැරුණු විට නිවස තුළ කිසිවකු අ‍විදින හඩ හා බිත්ති වල වැදෙන හඩ ඇසෙන්නට විය.
මෙම අවතාරය රැදී සිටි තවත් නිවසකට ආ අමුත්තකුට තමා වෙත පිරි නැමු තේ කෝප්පය බීගෙන යද්දි එහි අඩිය තුළ තිබී හමු වුයේ ඉදිරි පස දෙරේ යතුරය.තවත් රැයක් තුළ නිවසේ ලී බඩු මුනින් අතට හරවා විසුතුරු භාණ්ඩ බිද දමා තිබිණ. තැන් තැන් වල වාඩි වී මුසපත්ව සිටි නිවැසියන්ට එකවරම තම හිස් හරහා විදුලි සැරක් යනු දැනිණි.
පසු කලයක තටිටු නිවාසයක් බවට පත් කරන ලද පැරණි විශාල නිවසක් තුළ රාත්‍රී කාලයට දෙදෙනෙකු දබර කර ගන්නා හඩක් පියගැට පෙළ දෙසින් ඇසෙන්නට වුයේ තටිටු නි‍වාසයන් හි පදිංචි කරුවන් භීතියටත් විශ්මයටත් පත් කරවමිනි. නමුත් පියගැට පෙළෙහි කිසිවකු පෙනෙන්නට නොවීය. ඒ අතර එක් රුයක ඉදිරි පස දෙර එකවර ඇරෙන්නටත් වැසෙන්නටත් විය භූතයා ද ඉන් පසු ව නිහඩ විය. මෙම කලහකාරී භූතයන් කලකට පෙර මිය ගොස් නිදහස නොලැබු පුද්ගලයන්ගේ ආත්මයන් බවත් ඔවුන් ජිවත් වන පුද්ගලයන් කලබලයටත් භීතියටත් පත් කර ඔවුන් ගේ දගකාර අශාවන් සපුරා ගන්නා බව අවතාර පිළිබද පර්යේෂණ පවත්වන්නවුන් ගේ මතය වේ..............



ලොව මහත් කුතුහලයකට තුඩු දුන් මයිකල් ජැක්සන්ගේ මරණයෙන් පසුව ජැක්සන්ගේ අවතාරය ඔහුගේ නිවස තුල සැරිසරන බවට විදෙස් පුවත් සේවා වාර්තා කරයි.

පුවත් සේවා වාර්තා කරන පරිදි ජැක්සන්ගේ හැඩරුවට සමාන ජායාවක් විඩියෝ
රුප රාමු අතර සටහන් වී ඇත.

එහිදි එම ජායාව නිවසේ කොරිඩොව දිගේ ගොස් ජැක්සන්ගේ කාමරයට ඇතුලුවි තිබේ.

කුවේර දිවියක් ගත කළ මයිකල් මිය ගිය පසුව අවතාරයක් ලෙස අපසු පැමිණියේ ද?..........